Merrimack – The Falsified Son (official premiere)

Print Friendly

2017. ápr 20, 16:00 :

A MERRIMACK szerint: “A ‘The Falsified Son’ számban elég egyértelművé válik a célunk, nevezetesen hogy a 90-es évek black metáljában gyökerező lemezt készítsünk – a track egyszerű és lényegre törő. A megszokott gitárjáték, az enyhén disszonáns befejezés, a gitárszóló és a középtempó erőteljes számmá teszi, és nagyon bejött élőben is a közönségnek. A szöveg az általunk választott életről és annak következményeiről szól – és ahogy a szövegben is felbukkan, a black metál ennek szerves része.

A zenészeket, mint minden művészt, nagyjából be lehet kategorizálni adott csoportokba az alkotáshoz való hozzáállásuk szerint. Vannak például a nyughatatlan lelkek, akik folyton új zenei területekre próbálnak betörni. Mások adott műfajban szeretnek elmerülni és fejlődni, próbálva tökéletességre fejleszteni képességeiket a műfaji határokon belül. A MERRIMACK a black metál hagyományőrzőiből áll, akik egyértelműen az utóbbi kategóriába tartoznak; ötödik nagylemezük, az apokaliptikusan elnevezett Omegaphilia nagyszerűen mutatja be hova érett a francia csapat tudása.

A MERRIMACK úgy lehel új életet egy megfáradt műfajba, hogy közben nem szórja a progresszív, poszt-, avant-garde és egyéb előtagokat, hanem a pengeéles dalszerzés, megkapó dallamok és tökéletest közelítő hangszerelés az eszközük. Az Omegaphilia a kemény munka és tapasztalat útján mutatja meg kiválóságát, mely minden dalból kihallatszik.

A MERRIMACK alapító tagja Perversifier volt 1994-ben, akinek egyértelmű víziója a black metál lángjának életben tartása volt, egyfajta esztétikai terrorizmus által – sziklaszilárdan underground zenekarként, mely megtagadja a megalkuvást, populárosodást, és a műfaj paródiává változtatását.
Három demo felvétellel (‘Prologue’ – 1995, ‘Act 1’ – 1995, ‘Horns Defeat Thorns’ – 2001) és split kiadvánnyal (1998 Hirlion, és 2002 Sargeist), a franciák elismerést vívtak a szcénában, miközben igazak maradtak magukhoz. Bár a MERRIMACK nagyobb közönséget célzott meg 2002-ben megjelent első, Ashes of Purification című nagylemezével, mégsem vágták el közös gyökereiket az undergrounddal. Az Of Entropy and Life Denial (2006) és a Grey Rigorism (2009) után a MERRIMACK már a legbefolyásosabb, legaktívabb és legautentikusabb bandák között foglalt helyet a francia black metál színtéren. A durva hangzások és epikus szerkezetek klasszikus kombinációjával elnyerték a kritikusok és a rajongók tetszését is, és ezáltal lehetőségük nyílt a MARDUK és NACHTMYSTUM bandákkal közös 2009-es amerikai turnéra.
A The Acausal Mass (2012) felvételei után – mely szintén a legendás Necromorbus Studioban (WATAIN, DESTRÖYER 666) zajlott – a MERRIMACK európai körútra indult az ikonikus norvég MAYHEM mellett, és olyan színvonalas fesztiválokon léptek fel, mint a francia Hellfest, a német Party-San Open Air és Summer Breeze, vagy a kanadai Messe des Morts.
Most, hogy stabilan ott a nevük és fekete üzenetük a világ körül, a MERRIMACK vakmerő felkiáltójelet tesz művészetére az Omegaphilia által. Figyelmeztetünk: az album sokáig a playlisted része lesz.

Tagok:
Perversifier – gitár
Vestal – ének
A.K. – gitár
Daethorn – basszus
Blastum – dobok

Vendégzenészek:
Aldrahn – ének, “Cesspool Coronation”
Frater Stephane (NKRT) – rituálék, “Cauterizing Cosmos”
The Chorale of Cachan – kórus, “At the Vanguard of Deception”

www.facebook.com/merrimackofficial
www.facebook.com/seasonofmistofficial
http://smarturl.it/MerrimackShop

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Ezt a cikket eddig 100 alkalommal tekintették meg.

Szólj hozzá!